wtorek, 22 lutego 2011

Konkurs w porozumieniu ze stardolem .!

Chodziłam sobie tak po stardollowej stronie ,aż zobaczyłam w okładce post  o konkursie ,
Kliknęłam i wyskoczył mi ten blog :    http://stylistki-ok.blogspot.com/2011/02/wielki-konkurs-w-porozumieniu-ze.html

a tam post :

Wielki konkurs w porozumieniu ze stardollem!

Hej wszystkim!
Postanowiłyśmy zrobić pierwszy ale bardzo duży konkurs. Jest on w porozumieniu ze stardollem.
Polega on na wystylizowaniu się naaa... Lady Gage. Jednak różni się on trochę od pozostałych ponieważ damy wam poniżej 5 obrazków Lady Gagi i będziecie musieli wybrać sobie jeden na który się wystylizujecie oceniamy makijaż i strój więc najlepiej jak zrobicie dwa oddzielne linki i makijażu i stroju.
Trwa on do 7 marca.
Będzie więc 5 pierwszych miejsc.
Nagrodą za 1 miejsce będzie: 50 stardollarów z naszej strony oraz 100 ze strony stardolla.
Oto zdjęcia na które będziecie musieli się wystylizować :
1.
2.
3.
4.
5.
Wszyscy chętni którzy będą chcieli brać w nim udział muszą zgłosić się pod tym postem. Wypełniamy podaną poniżej tabelkę:
Nick: np. Stylistki_OK
Zdjęcie: np. zdjęcie 2.
Link: Tutaj wstawiacie zalinkowane prace (2 bo oddzielnie makijaż i strój)
Pozdrawiamy i zapraszamy do udziału w konkursie.
 
Weźmiecie udział w tym konkursie .? Ja bym wzięła , ale nie jestem SS , a ubrań na Gagę nie mam w szafie <zalamka>
Wszystkim czytelnikom naszego bloga i nie tylko życzę powodzenia :)
 

1 komentarz: