wtorek, 22 lutego 2011

Administracja stardoll , nie chce rozwinąć odpowiedzi na wiadomości .?

Ostatnio napisałam aż trzy wiadomości do administracji stardoll .Strasznie się zdenerwowałam , bo nie odpisali mi konkretnie .Pierwsza wiadomość dotyczyła tego,że nie będąc super star , mamy denne fryzury ,a superstar się wspaniale bawią . Pomyślałam ,że napiszę do nich wiadomość z prośbą o dodanie nowych , lepszych fryzur dla nie super star . Oto co odpowiedzieli :
Cześć kasia9816,
dziękujemy za list.

Prawie wszystkie usługi w witrynie Stardoll.com są bezpłatne, np. tworzenie własnej lalki MeDoll, ubieranie jej i zapisywanie lalek we własnym albumie, zabawa z aranżowaniem scenerii, posiadanie własnego profilu, w którym możesz mieć przyjaciół z całego świata itp.
Także w Suite Shopie i często w Starplazie, gdy się dobrze przyjrzysz, zobaczysz, że cena niektórych rzeczy wynosi 0 stardolarów!
Tylko niektóre zabawy/artykuły są dla Superstars. Wiąże się to z kosztami utrzymania witryny Stardoll.com, dlatego aby serwis mógł funkcjonować, należy pokryć koszty jego tworzenia, płace, koszty nowych serwerów i innych rzeczy. Częściowo kwota ta jest pobierana z opłat za korzystanie z niektórych zabaw i funkcji. Większość rzeczy jest oferowana bezpłatnie, za niektóre jednak trzeba zapłacić. Staramy się utrzymać możliwie najniższe ceny, aby jak największa liczba uczestników serwisu Stardoll mogła korzystać ze wszystkich zabaw w witrynie Stardoll.com.

Pozdrawiamy serdecznie,
Personel Serwisu Stardoll
Reszta wiadomości dotyczyła innej płątności na stardoll , np . 2.50 zł za 2 tygodnie , więcej osób by kupowało , a oni odpisali mi bez sensu, i nie na temat , niestety nie pokażę wam tej wiadomości bo ją skasowałam,ale wchodząc dziś na awansuj zobaczyłam inną cenę . 11.07 zł . wcześniej kosztowało 10.98 .
A mi rodzice nie pozwalają już ładować SS .
Porażka .
Co myślicie o tej wiadomości ?

1 komentarz:

  1. podasz kontakt z administracją stardoll i róbcie więcej takich postów bo są ciekawe

    OdpowiedzUsuń