sobota, 13 sierpnia 2011

`metamorfoza ShenyCenss

Na czerwono zaznaczyłam rzeczy ,które nie pasują tutaj .Wystrój masz taki bardziej na Patio więc nie pasował mi ten laptop, z resztą był na nim przedstawiony zespół Jonas , a laptop jest z kodów więc nie grał mi troszkę  , tak samo zeszyt , ten plakat na ścianie ... nie ta bajka , o wiele lepiej wygląda ten wystrój bez niego . nie rozumiem także o co chodzi z tymi wszystkimi naszyjnikami i akcesoriami na ścianie , ani ich nie sprzedajesz ani nic , a obok masz specjalny schowek na akcesoria, oprócz tego wszystko jest ładnie.


nie pasuje mi troszkę twój dobrany strój . po co ten pasek.? ta koszulka nie pasuje ... .

Tak wydawało mi się ładniej .  
Co do makijażu , nie załączyłam zdjęcia , ponieważ coś mi się popsuło , ale miałam wątki co do niego . użyłam wszystkich artykułów do malowania jakie miałaś , eyelyner , pomalowałam jak się dało , później tusze do rzęs , czerwona szminka, potem tylko na dolną wargę nałożyłam błyszczyk, i lekko przy oczach pomalowałam powieki na czarno . włosy dałam ci ze strony 5 pierwsze włosy z drugiego rzędu . pościągałam spinkę i kolczyki . myślę ,że co do karnacji to powinnać wybierać te jaśniejsze, ale to już według twojej fantazji .

Myślę ,że się podobało :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz